15 stycznia 2015

TAG: Mój zwierzęcy przyjaciel :3

Dziś przychodzę do Was z tagiem o moich zwierzętach :)

1. Jak nazywa się twój zwierzak?
Holiday (Holly).


2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy?
Pies, golden retriever.

3. Jak długo jest już z tobą?
W Wigilię minęły 3 latka <3

4. Jak dostałaś swojego zwierzaka?
I teraz hejty polecą! Otóż moją sunię dostałam jako prezent, pod choinkę. Była to oczywiście niespodzianka, ja o niczym nie wiedziałam. Wszystko było przemyślane. Holly jest z nami trzeci rok, bardzo dobrze u  nas ma i nie wyobrażamy sobie bez niej życia <3.


5. Ile ma lat?
3 :)

6. Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka?
Jest głupia hahah :D (Ale tylko czasami) ;)

7. Co twoje relacje ze zwierzakiem znaczą?
Wszystko <3 Holly jest moja najwierniejszą przyjaciółką, nigdy mnie nie opuszcza, a ja nigdy nie opuszczę jej .


8. Ulubione chwile?
Na pewno każda Wigilia :)

9.Jak nazywasz swojego zwierzaka?
Holly, Holiday, Hollka, Hollcia, Holusia, Hoczka, Hokusia, Hoket, Hośka, Lila, Morda, Mordinga, Mordolinga, Lusia.



 Teraz trochę o śwince :) 

1. Jak nazywa się twój zwierzak?
Mia (czyt. Mija).

2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy?
Świnka morska krótkowłosa.

3. Jak długo jest już z tobą?
4 lata.

4. Jak dostałaś swojego zwierzaka?
Normalnie :) Pojechałam z rodzicami do sklepu zoologicznego i kupiłam :)

5. Ile ma lat ?
4.

6. Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka?
Nic. Jest zupełnie normalna :D

7. Co twoje relacje ze zwierzakiem znaczą?
Przyjaźń :)

8. Ulubione chwile?
Chyba nie mamy ulubionych chwil :/

9.Jak nazywasz swojego zwierzaka?
Mijka, Miuander, świnia, świniak.


5 komentarzy:

  1. Jaki śliczny piesek :)
    Fajnie mieć takiego przyjaciela
    Mój blog-littlecookes94

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodziutki piesek :) I tak fajnie się nazywa ♥ Oddasz? :D

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodziak! Prze cudny ten piesek.
    http://paris2607.blogspot.com/2015/01/cos-innego.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz słodkie zwierzaczki! Holly mnie urzekła :)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, masz słodkiego pieska! :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń