17 stycznia 2015

DIY - Słoik z marzeniami

Kilka miesięcy temu wstawiłam ten post na bloga, lecz to były moje początki i zaledwie zobaczyło go 5 osób.... Myślę, że nie macie mi tego za złe, ale chcę, żeby treść dotarła do większej ilości osób :)

SŁOIK Z MARZENIAMI

image
Potrzebne będą:
• słoik (najlepiej jeden z większych)
• kolorowe, samoprzylepne karteczki (ilość zależy od wielkości słoika i marzeń)
• wstążki (ja akurat użyłam rafii)
• kawałek białej kartki
• ołówek lub czarny marker

Jak to zrobić???

Otóż, na kolorowych karteczkach piszemy nasze marzenia. Ps. Jeśli skończą ci się pomysły, a zostanie jeszcze dużo miejsca w słoiku, proponuję włożenie do niego kilku pustych kartek.
Następnie sklejamy je w ruloniki i związujemy wstążkami.
Później oklejamy słoik białą kartką z napisem DREAMS, a na koniec wkładamy do niego nasze marzenia.
Po paru miesiącach wyciągnij karteczki ze słoika i sprawdź, czy jakieś marzenia się spełniły!
Przy okazji taki słoik ozdabia pokój ;)
POLECAM.


7 komentarzy:

  1. O jaki świetny pomysł *,*
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam taki słoik, ale zmieniłam napis na "Jar of memories" i zrobiłam go jako słoik z wspomnieniami :)

    Serdecznie zapraszam na mój blog- klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Planowałam zrobić słoik z dobrymi myślami- czyli troszkę podobny.
    Potem jednak stwierdziłam iz szybko o nim zapomnę, więc nie zrobiłam :D


    istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł, na pewno wyprubuje :)

    http://qreativv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysl naprawde genialny!
    zapraszam do wspolnej obserwacji!
    u mnie szybki konkurs. az 5 osob wygra karty podarunkowe o wartosci $50.
    Zapisz sie!

    OdpowiedzUsuń