31 grudnia 2014

Liebster Blog Award x2


Heiiiii <3
Brzuchy po świętach najedzone? 
Z prezentów zadowoleni?
Ale nie o tym dzisiaj.
Zostałam podwójnie nominowana do LBA.
Nie opłaca się mi wstawiać dwóch osobnych postów, więc zrobię tylko jeden.

 ,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Nominacja od Black Rose. - dziękuję bardzo <3
Pytania i moje odpowiedzi:

1. Jaka jest twoja ostatnio przeczytana książka?
"Gwiazd naszych wina". Polecam serdecznie <3
2. Jeśli mogłabyś/mógłbyś mieć jakąś nadprzyrodzoną umiejętność, jaka by ona była?
Czytanie w cudzych myślach. Od zawsze strasznie się przejmuję co pomyślą inni, jeśli to zrobię tak, a to tak. Taka moc na pewno by mi się przydała.
3. Jaką postacią z kreskówki chciałbyś/ałabyś być?
Hmm.... Olafem z "Krainy lodu", ponieważ ma radosne nastawienie do świata, jest śmieszny i słodki :D.
4. Jeśli złowiłbyś/złowiłabyś złotą rybkę, jak brzmiałoby twoje życzenie?
Chcę mieć siwego konia! 
5. Horror czy komedia?
Komedia. Chociaż dobry horror też się oglądnie...
6. Wolisz śmiać się czy płakać?
Śmiać!
7. Jeśli mogłabyś/mógłbyś urodzić się w innym kraju to gdzie?
Wielka Brytania <3 Dokładniej w Anglii.
8. Jakie cechy charakteru cenisz u siebie najbardziej?
Niesienie pomocy innym.
9. Wierzysz w magię?
Nie. Ale wierzę w jednorożce XD
10. Gdybyś miał/a taką możliwość żyłbyś/żyłabyś wiecznie?
Tylko, jeśliby moja rodzina również żyła wiecznie.
11. Czy kolor skóry albo narodowość mają dla Ciebie jakieś znaczenie?
Nie.

Nominowani:

Nominacja od Inspiracje Klaudii. - dziękuję <3
Pytania i moje odpowiedzi:

1.Co sprawia,że czytasz danego bloga?
Ładny wygląd, ciekawe posty, dużo zdjęć.
2.Dążysz do spełniania Twoich celów?
Tak.
3.Co jest  Twoją inspiracją?
Inne blogi, choć często pomysły same rodzą się w mojej głowie.
4.Czy według Ciebie istnieje przyjaźń damsko-męska?
Oczywiście! 
5.Czy zakochałaś/łeś się w kimś tak na zabój ? Jesteście razem,ile?
Nie. 
6.Co sądzisz o moim blogu?
Bardzo mi się podoba :) Ciekawe posty, ładny wygląd. 10/10 :) 
7.Masz zamiar czytać mojego bloga? 
Mam mało czasu, ale postaram się co jakiś czas zaglądać.
8.Jaki jest Twój ulubiony sport?
Jazda konna <3
9.Jako kto widzisz swoją przyszłość? 
Właścicielka przydomowej stajni, instruktorka jazdy konnej.
10.Dlaczego blogujesz?
Sprawia mi to przyjemność.
11.Co uważasz za swój sukces? 
Mhmmm... Srebro w zawodach pływackich (2 lata temu), przeskoczenie pierwszej przeszkody na koniu :P (kilka miesięcy temu) oraz 40 pkt. na sprawdzianie szóstoklasisty (w tym roku).
Nominowani:


Teraz pozwólcie, że moich pytań będzie tylko jedna seria.
1. Jeździsz konno?
2. Co dostałaś/łeś na święta?
3. Co podoba Ci się w moim blogu?
4. Jakie są Twoje postanowienia na rok 2015?
5. Co Cię zainspirowało do pisania bloga?
6. Lubisz chodzić do szkoły?
7. Książka czy film?
8. Masz już The Sims 4?
9. Jakie masz zwierzęta?
10. Ulubiona potrawa wigilijna?
11. Spadł u Ciebie śnieg?

To już ostatni post w tym roku <3
Dziękuję za wszystko, liczę na większe sukcesy w 2015! <3
Najlepszego Kochani <3 !

I na koniec chciałabym się z Wami podzielić dzisiejszymi zdjęciami :)



 

9 komentarzy:

  1. hahahahhaa najlepsza odpowiedź o jednorożcach <3
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku, dużo szczęścia i zdrowia <3
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał świetne zdjęcia :) Masz ślicznego pieska, bardzo podoba mi się Twój blog
    Gratuluję nominacji i życze wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIĘKI ZA NOMINACJĘ:*
    http://helovcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No i masz następną, wiem , że trochę późno
    Gratulacje! Zostałaś nominowana do LBA!
    Więcej u mnie: http://swiattonietylkopieniadzeislawa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tej książki nie czytałam,ale za to oglądałam film :)

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam zamiar przeczytać tą książkę, świetne odpowiedzi ;)

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji :)
    Ślicznego masz pieska
    Pozdrawiam i zapraszam wolnej chwili do mnie
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń