26 stycznia 2015

Sposoby na nudę w ferie




Cześć wszystkim :*
Mimo, że ferie mam dopiero za tydzień, większość z Was już je ma. Temu także wpadłam na pomysł napisania posta o tym, jak zaradzić nudzie podczas przerwy zimowej :)
Zapraszam do czytania.


ĆWICZ!
Po świętach trochę przybraliśmy na wadze, więc proponuję poćwiczyć! Włącz muzę, ubierz wygodne ciuchy, przygotuj coś do picia (najlepiej wodę) i dajesz! Na początek 30 brzuszków, 5 pompek i 10 przysiadów wystarczy ;) Nie zniechęcaj się! Jeśli będziesz regularnie ćwiczyć i codziennie podnosić poprzeczkę - po feriach będziesz mieć lepszą kondycję i troszkę schudniesz :D Ja nie mówię, że jesteście otyli, ale ćwiczenia nam nie zaszkodzą! A przy okazji zabiją nudę! 



WYJDŹ NA DWÓR!
Świeże powietrze dotlenia mózg, a Ty się świetnie bawisz. Ulep ze śniegu chociażby bałwana!
Jeśli uważasz, że jest to zabawa dla maluchów, możesz ulepić np. konia, co jest bardziej efektowne i pracochłonne :D. Jeżeli taka forma "zabawy" Ci nie odpowiada, np. pobaw się ze swoim psem.  

                                     


ZRÓB SOBIE ZDROWĄ PRZEKĄSKĘ!
Spędzanie czasu w kuchni jest ciekawe (przynajmniej dla mnie). Można nauczyć się przyrządzać wiele prostych i smacznych rzeczy. Przepisy można znaleźć w internecie, np. na ciekawej stronie z inspiracjami - STYLOWI.PL. Co do zdjęcia... - tak, wiem że malin już nie ma, ale można je zastąpić np. mandarynkami ;) 

                                                                                       
     
NARYSUJ COŚ!
Rysowanie zajmuje dużo czasu, lecz wychodzą z tego cudne rzeczy! Oczywiście, jeżeli masz trochę talentu.... :P



POCZYTAJ!
Sięgnij po dobrą książkę, a na pewno spędzisz z nią kilka godzin. Szczególnie polecam "Gwiazd naszych wina" :) A jak nie, to możesz zabrać się za szkolną lekturę. 



... NO A W NAJGORSZYM WYPADKU WŁĄCZ TV LUB WEJDŹ NA FACEBOOKA :')





* Zdjęcia z internetu.

10 komentarzy:

  1. Ostatnie zdanie jest najlepsze... bo takie najprawdziwsze ;) na facebooka to się każdemu chce wejść ;)

    Zapraszam www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny blog *O* Post świetny :* Super ! :)
    Zapraszam http://milkaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne sposoby ;)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy kursor :* Swietne sposoby , ostatni naj <3 Facebook moje zycie :3 xD Wyglad bloga exxttra i podoba mi sie jak piszesz , pozdraeiam :* <3 karolinablogpanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej . Masz super blog , wszystko tu jest idealne :) .
    Mam taką mini proźbę . Pokomentowałabyś mi kilka postów
    i zostawiła coś po sobie w chacie ? Myślę że tak ! Oczywiście
    zrobię co tylko ci się wymarzy . !!
    http://zendayacoleman-news.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły! :)
    zdecydowanie na zimowe, leniwe dni :D
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ćwiczę codziennie haha <3 Może wspólna obserwacja? Ja już, a ty? http://nikayoungjournalist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ćwiczę codziennie, odkąd mnie zainspirowałaś :P. Blog super!!!
    http://modacodziennie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog, jak będę miała jakiś wolny czas to skorzystam z pomysłow, chociaż zazywczaj po rprostu oglądam jakieś seriale lub filmy w internecie, takie nałóg :))


    www.nienormalnie-normalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń