22 grudnia 2014

❄ Świąteczna wishlista ❄

Dziś przedstawię Wam moją świąteczną "listę życzeń" :3

1. The Sims 4 - bardziej czekam na dodatek z końmi, no ale niech będzie... :D
2. Czaprak Eskadron "Splash" - poluję już na niego dość długo <3
3. Koń <3 - marzeniem każdego koniarza jest posiadanie własnego konia... Więc obowiązkowo siwy, rasa obojętna, ale chyba najbardziej chciałabym sp (szlachetna półkrew). Być może zakończy się to dzierżawą na wiosnę.
4. Balsam do ust EOS - zima się zbliża, a z nią wysuszone usta! Baby lips mi się powoli kończy i należałoby się w coś zaopatrzyć :)
5. Tangle Teezer - natknęłam się na tą szczotkę na kilku innych blogach i się w niej "zakochałam" <3 Później pożyczyłam od koleżanki i byłam zachwycona. Ten prezent dostanę na 100% :D

A Wy? Co chcielibyście dostać na święta?


MERRY CHRISTMAS EVERYONE <3

9 komentarzy:

  1. Hehe, cały świat kręci się wokół koni! :D <3
    Ja też poluję na teengle teezer i jajeczko z eos. :)
    Ja tegorocznych prezentów się boję, bo podobno mama zamawiała przez internet ;o

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że miłośniczka koni i jeździectwa :D Też kiedyś jeździłam, lecz z czasem doszły obowiązki szkolne i tak jakoś... jazda zeszła na drugi plan, ale wspomnienia są świetne! ;)
    Poza tym lista świetna i życzę Ci żebyś całą ją dostała :D

    Pozdrawiam i Wesołych Świąt :*

    http://mojswiat9893.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wishlista, przydatne rzeczy :)


    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna lista ;) BĘDĘ wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://fashion-is-on.blogspot.com/

    The Sims 4, to naprawdę super gra! Mam ją i serdecznie polecam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Siemka :-)
    Nominowałam Cię do LBA
    http://itsmylife-dontyouforget.blogspot.com/p/liebster-blog-award-3.html
    Zapraszam
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie przymierzam się do zakupu TT.
    ps. nominowałam Cię do LBA
    http://yourhomeinspiration.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. 42 year-old Software Consultant Kori Ferraron, hailing from Lakefield enjoys watching movies like Major League and Creative writing. Took a trip to Flemish Béguinages and drives a Ferrari F2004. Dowiedz sie wiecej tutaj

    OdpowiedzUsuń
  9. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń