22 listopada 2014

Birthday HAUL - part 2


Po pierwsze (jak widzicie) jest nowy design bloga. Zrobiła mi go Marta, której blog znajduje się tu: <KLIK>. Bardzo polecam, w szczególności koniarzom.
Po drugie odbyła się w niedzielę moja impreza urodzinowa, która miała miejsce w stajni. Były oprowadzanki, czyściłyśmy kucyki, robiłam pokaz jazdy, był quiz (oczywiście koński), no i selfie z końmi, zdjęcia na sianie itp... Wszystko się udało, a to moje prezenty z tego dnia :) :



 
Poduszka kamień


 Dezodorant i pefuma C●THRU


Dezodorant, perfuma i kula do kapieli PARADISO


Płyn i olejki do kąpieli z Sephory


 Zegar ścienny, długopis i brelok 


No i parę słodzyczy... :)








Tutaj natomiast moje zdjęcie z pokazu dla dziewczyn <3 

2 komentarze:

  1. Ale super blog! Ten design po prostu BOMBA! A ikonka czekoladki przy myszki.. zazdro takiego bloga!
    http://mylifeisnoperfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Miło mi czytać takie komentarze :) Twój blog też jest super <3 Pozdrawiam.

      Usuń