13 listopada 2014

Birthday HAUL - part 1

Dzisiejszy post jest stricte o moich prezentach urodzinowych.
A że w niedzielę będę miała imprezę dla koleżanek, część druga tego posta będzie najprawdopodobniej w poniedziałek :)
Przejdźmy już do konkretów...
        
 Króliczek z zestawem do makijażu +PUPA Milano Italy 

 Gazeta GALLOP, najnowszy numer (dla niewtajemniczonych: zbieram każdy) :)


  
Terminarz jeździecki 2015


 Bryczesy HKM


 Sztylpy skórzane BUSSE



 Obudowa, co prawda na samsunga galaxy s3, a nie s4 :/ Dziękuję mojej mamie za błąd... Ważne, że jakoś na telefon wchodzi ;D


 zestaw PO PROSTU RYSUJ! z takim fajnym ludkiem ------->


No i tradycyjnie kasa, słodycze i kwiaty :P 
Natomiast dojdzie jeszcze jeden prezent (od rodziny, nie koleżanek) - skórzane, ocieplane sztyblety.  :)

Myślę, że post się podoba. Oczekujcie drugiej części! Papatki :*


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Tylko niestety na trochę inny model :>

      Usuń
  2. Te bryczesy są boskie! *-*
    Czy mogłabyś mi powiedzieć, gdzie je kupiłaś? Z góry dzięki za odp. ;D

    pozdrawiam i zapraszam :
    http://kopyta-cztery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dziękuję :3 Sklep Skoczek Bielsko Biała (mają też stronę internetową). Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Fajne obudowy na telefon :)

    Zapraszam na nowy post!
    Mój blog ♥
    Mój kanał na YT ♥
    Bardzo było by mi miło, jakbyś skomentowała najnowszy filmik, gdyż jest to dla mnie ogromna motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze taka drobna propozycja - czy zrobić ci design bloga...? ;) Będzie to dla mnie przyjemność, a tobie zapewne się spodoba ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Super :D Gdybyś mogła... :) Tylko wiesz, związane z czekoladą :)

      Usuń