1 grudnia 2014

Hello, December!

Witajcie, kochani! A więc mamy już.....
.... GRUDZIEŃ !!! Podobnie sformułowała to Lucy, z kanału lucyandlucy1 (jak zapewne wszyscy wiedzą..) w filmiku "Christmas Tag" (rok temu).
Ale do czego zmierzam...
Ostatnie dni dały nam nieźle 'popalić'. Temperatura powietrza wynosiła przeważnie -2/-3. Śniegu nie ma, chociaż są to góry... :3
Oficjalnie pozwalam już wieszać ozdoby świąteczne! (Nie, żeby coś...) Bo w poprzednim poście trochę inaczej do tego podeszłam.. ;D Kontynuując... Idzie zima, wielkimi krokami. Rozpoczęcie roku szkolnego było 3 miesiące temu, a wydaje się jakby to było wczoraj. Zanim się obejrzymy, będą wakacje!
A jeśli chodzi o ten miesiąc, myślę, że każdy spędzi go mile, w rodzinnej atmosferze i w cieplutkich ubrankach :) Chyba jest to mój ulubiony czas w całym roku. Jak pewnie większości z was.

Następny post będzie w sobotę, a tymczasem życzę udanego tygodnia w szkole :) Pozdrawiam cieplutko!

2 komentarze:

  1. U mnie pogoda jest trochę dziwna. U mnie nie ma śniegu, a na górze która znajduje się 200 m od mojego domu jest śnieg :)))))

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie małe pytanko, w jakim programie przerabiasz zdjęcia???

    OdpowiedzUsuń