2 listopada 2014

Piątkowa jazda, upadek z konia...

Byłam w piątek na koniach. Niestety  spadłam.. :/ A oto historia  mojej gleby xD:
Skakałam sobie krzyżaki, następnie drąg z galopu, przejście  na zakręcie  do kłusa, a później jeszcze drągi. Lecz  tych drągów nie dotrwałam.. Po przeszkodzie nogi mi ze strzemion wypadły, przejechałam przez drąg, ale na zakręcie wyrzuciło mnie w przeciwną stronę.
Spadłam na biodro, straszliwie boli, nie mogę chodzić, jutro chyba pojadę na prześwietlenie :/
To był mój 3 upadek, nie licząc 4 innych z szetlanda  ;-;
A wy? Ile razy spadliście? Jeśli wgl  jeździcie konno...
Piosenka na dziś:
Icona Pop "I love it"

2 komentarze:

  1. Dam Ci radę :)
    Jeśli chcesz prowadzić jakiegokolwiek bloga musisz zadbać o wygląd. Z tej czcionki ludzie, którzy noszą okulary i mają słabszy wzrok mogą źle widzieć. Radzę nie używać takich zdrobnień jak "Wgl" i zdania bardziej rozwijać. Chodzi mi o np. ,,A wy? Ile razy spadliście? Jeśli wgl jeździcie konno..." mogłabyś napisać coś podobnego ,,A wy ile razy spadliście jeśli w ogóle jeździcie konno?"
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie --> http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, już zmieniam czcionkę, a to zdrobnienie pojawiło się tylko raz, w tym poście :p
      :)

      Usuń